Els teus ulls, dues galàxies

 Els teus ulls, dues galàxies

I jo aquí sol, per fi m’enlairo.
Espurnes d’esperança a l’horitzó de l’etèria nit.
Sisplau, no em deixis mai.

 

La teva veu, la cançó del mar

I jo estirat sobre la sorra, els ulls tancats, 
el caliu del sol, la pell encesa.
La brisa m’acaricia. L’ànima, en pau.

 

Els teus ulls, dues galàxies

I al meu pit, explosions interdimensionals,
supernoves que de les cendres i la pols en suspensió
fan renéixer constel·lacions immenses.

 

Els teus ulls, dues galàxies

I jo, ínfim viatger que de cap s’hi vol llençar,
esquinçar l’enllaç que al coet m’estreny,
i no mirar enrere. Deixar-m’hi engolir.

 

(Forat negre, forat negre, forat negre
Oh forat negre negre negre,
fins on em portaràs?)

 

El temps és un miratge
i els teus ulls, dues galàxies

 

És Big-Bang el teu orgasme
Déu és un astronauta
És Big-Bang el teu orgasme
Déu és un astronauta

El temps és un miratge
i els teus ulls

Els teus ulls, dues galàxies